Geen producten (0)

Retourneren

Iets gekocht en niet helemaal tevreden?

 

Pakket of product retourneren.

Herroeping: Het is belangrijk altijd eerst contact met ons op te nemen per e-mail voordat je (een) product(en) retour stuurt. Stuur ook het retourformulier ingevuld mee! De retourzending komt voor eigen rekening. Je bent vrij om zelf een vervoerder te kiezen. Zorg wel dat je de retourzending goed verpakt. Bij schade of zoekraken tijdens de retourzending zijn wij niet verantwoordelijk. Gebruik het product niet op een manier dat het gebruikssporen nalaat of hygiëne problemen kan geven. Herroeping van zichtbaar gebruikte producten zijn per definitie niet mogelijk.  

Hoe werkt het?
 

  1. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst per e-mail.
  2. Stuur je product(en) incl. het retour formulier binnen 14 dagen na de melding aan ons retour.
  3. Binnen 14 dagen zullen wij het orderbedrag incl. de eventuele verzendkosten terug storten

Download het retourformulier

Retouradres:
Feestelijk Verpakt
Midwoldestraat 37
5045JH Tilburg

Mochten er verder nog eventuele vragen of onduidelijkheden zijn? Neem dan gerust contact met ons op!

Wie betaalt de verzendkosten?

Wij betalen de verzendkosten van je retourzending, indien een van de onderstaande punten van toepassing is op je bestelling:

  • Indien je een product hebt ontvangen wat je niet besteld hebt
  • Indien je een product defect geleverd krijgt, en dit meldt binnen de zichttermijn

Je dient zelf de verzendkosten voor de retourzending te betalen indien een van de onderstaande punten van toepassing is op je bestelling:

  • Indien je een defect meldt buiten de zichttermijn
  • Indien je niet tevreden bent over een product
  • Indien je per ongeluk een verkeerd product hebt besteld

Het bedrag is afhankelijk van het gewicht en formaat van de zending. Het basisbedrag voor het retourneren van briefpost via PostNL bedraagt €3,95. Het basisbedrag voor het retourneren van een pakket via PostNL bedraagt €6,95. Indien je als consument gebruikmaakt van je herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor je eigen rekening. Wij raden je aan een retourzending te allen tijde met track & trace of aangetekend te verzenden. Indien je pakket tijdens het verzendproces kwijtraakt bij de vervoerder, zijn wij niet aansprakelijk!

 

Klachten

Een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@feestelijkverpakt.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Facebook Pinterest